درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:راز رنگ ها,رنگ,روان شناسی,روان شناسی رنگ ها,رنگ دیوارها,شخصیت,راز,, توسط علیرضاSRR |

سرخ رنگ سرخ ممکن است انسان را به دفعات عصبانی کندولی به محض اینکه شراره های اتش خاموش شد فرد را به سرعت تبدیل به ادمی شاد و با نشاط میکند این افراد معمولا ارمان گرا مصمم و با اراده اند و کمتر کسی عاطفه ای هماننند انها داردهرگز تحمل شکست را ندارند و گونه افراطی راجع به نتیجه هر چیز خوش بین هستند.......................................آبیرنگ ابی اسمانی معمولا شکل هنری به شخص میبخشد و باعث میشود از نور و موسیقی ملایم لذت ببرد تاثیر ارامش و هماهنگی بر سلامتی چنین افرادی معجزه اساست  این افراد در دعواهای دیگران تلاش می کنند همیشه نقش میانجی باشند  ارامش درونیشان انهارا از دیگرن متمایز میکند...........................سفیداین افراد بسیار مدبر و مدیر وهر حقیقتی را رک وراست می گویند اصلا اهل تملق گویی ودروغ نیستند و در عین حال دارای روحی بزرگ و قلبی پاک هستند که حاضرند ان را دودستی تقدیم دوستان کنند تا انها را از نگرانی برهانند ..................سبز این رنگ به رنگ بخشندگی معروف است این افراد عاری از هرگونه حرص و طمع هستند این افراد در مقابل توهین ها و نظرات دیگران بی تفاوت می باشند البته به این معنا نیست که افرادی بیخیال هستند بلکه با نیش کنایه جواب شخص مقابل را میدهند.....زرداین افراد ترکیبی از خونسردی عملگرایی و بی ثباتی  هستند بنظر میرسد با همه افراد هم دلی دارد چرا که تنها با چند کلمه صحبت کردن م توانند اضطاب انها را کاهش دهند این افراد علی رغم دوستان زیادی دارند ولی دوستان صمیمی زیادی ندارند  نارنجی رنگی زنده که ذهن را به خلاقیت فرا می خواند این افراد معمولا به گونه ای رفتار می کنند که گویی مساله مهمیی در گاهی اوقات این احساس مبهم به دیگران دست میدهد که انگار انها از چیزی نگران هستند<<<         حالا شما چه رنگی را انتخاب میکنید؟ 


نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت23:04---31 شهريور 1390
برای چند روز میری ؟
پاسخ:سلام عزیزم واسه 3یا4 روز نمیدونم ناراحتم دلم برات تنگ میشه


سپیده
ساعت17:29---31 شهريور 1390
راستی یه خواهشی دارم یه اهنگ توپ و مشتی بذار رو وبلاگت اخه این جوری ادم دلش میگیره
پاسخ:سلام سپیده خوبی چرا دلم تنگ نشه دلم بدجور تنگ بود توهم نبودی راستتی من ممکنه برم تهران واسه چندروز


سپیده
ساعت17:26---31 شهريور 1390
جدی جدی دلت برام تنگ شد چه جالب نمی دونستم از این کارا هم بلدی

سپیده
ساعت17:23---31 شهريور 1390
هیج جا همین جام دیروز سرم شلوغ بود نتونستم بهت پیام بدم ببخشیدعزیز

mahdie
ساعت10:16---31 شهريور 1390
salam
webet alie
in matlab az hame bahal tar bud
hala vagheEiat dare?????
kheyli ghashange


سپیده
ساعت10:04---30 شهريور 1390
ببین عزیز نمی تونم بهت قول بدم که حتما چه ساعتی هستم فقط میتونم بگم صبح هابیشتر وقتم ازاده
پاسخ:چشم سپیده جان مرسی که باهام دوستی
پاسخ:سلام سپیده نیستت کجایی دلم برات تنگ شده


سپیده
ساعت19:07---29 شهريور 1390
/5
پاسخ:چه خوب فقط سپیده بگو کی چه ساعتی بیام در خدمتت باشم


سپیده
ساعت13:59---29 شهريور 1390
بالاخره 18یا 19 ؟
پاسخ:سلام تو فرض کن18/5
پاسخ:شما چندسالته


سپیده
ساعت13:59---29 شهريور 1390
بالاخره 18یا 19 ؟

سپیده
ساعت12:41---29 شهريور 1390
ببخشید دختر خالم کوچولوئه الان پیشمه دست میذاره رو دکمه ها میخواستم بنویسم پیام
پاسخ:سلاام خب بین18.19 هستم شما چی


سپیده
ساعت12:38---29 شهريور 1390
خوب به نظر من بین 15 تا 20 سال راستش رو بگو چند سالته اگه نگی دیگه بهت پیلم نمی دم

سپیده
ساعت12:37---29 شهريور 1390
نمی دونم هر چی خودت دوست داری عزیز

سپیده
ساعت11:35---29 شهريور 1390
یه سوال چند سالته ؟
پاسخ:خب سپیده بنظر تو چند سالمه

پاسخ:سپیده میخوای یه پست رمز دار بذارم راحت اونجا نظظر بدی


سپیده
ساعت11:30---29 شهريور 1390
هیچ جاتوفکرتو

سپیده
ساعت11:28---29 شهريور 1390
چه عجب پیدات شد

سپیده
ساعت11:05---29 شهريور 1390
من همیشه وقت ازاد دارم ولی صبح ها بیشتر
پاسخ:سلام سپیده من اینجام خوبی

پاسخ:کجاییییییییییییییییییییییییییییییییی


حسین
ساعت10:40---29 شهريور 1390
سلام خیلی ممنون که نظر دادی بازم بیا
وبت هم خیلی توپه
بای


سپیده
ساعت9:53---28 شهريور 1390
شنیدم دزفولیا کلوچه هاشون خیلی معروفه
پاسخ:شما چه ساعتی میای من در خدمتت باشم


سپیده
ساعت9:19---28 شهريور 1390
ممنون از این که قبول کردی عزیز خوب هنوز وبم اماده نشده هنوز دارم مطلب جمع میکنم

سپیده
ساعت9:14---28 شهريور 1390
چرا جواب نمیدی ؟

سپیده
ساعت17:50---27 شهريور 1390
میشه بگی چه موقع هایی یا چه روزایی خونه هستی که من در خدمتت باشم ؟
پاسخ:هروقت شما بخوای من هستم عزیز


سپیده
ساعت17:27---27 شهريور 1390
می خواستم بگم میشه با هم دوست باشیم ؟
پاسخ:سلام سپیده جان چرا که نه من موافقم اگه دوست داشتی واسم پیام بذار ادرس وبتو ندادی


سپیده
ساعت17:26---27 شهريور 1390
سلام وب خیلی قشنگی داری داستانایی که گذاشتی واقعا خیلی جالب و قشنگن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: